Olive Green, White and Gold!

5:54 PM


Heeey dolls!
Long time no see! I missed you, I missed blogging but you know how I didn't have inspiration, and the weather is just killing me. I can't stand winter anymore!
Anyways, here is a new outfit, I am completely IN LOVE with it! This skirt from Bershka has literally saved my life. If it wasn't for this skirt I really don't know what I would have ended up wearing in this post. I love it, it matches everything so beautifully and you can wear it during winter or summer. 
I also love this color combination! Olive green, white, gold, black - it doesn't get any better than that!
Let me know what you think in comments below...
kiss

Caoo svimaa! :)
Dugo se nismo videli, znam..Nedostajali ste mi, nedostajao mi je blog, ali vec znate kako nikako nisam imala inspiraciju, a i ovo vreme me ubija. Ne mogu vise da podnesem zimu stvarno!
Da se vratimo na novi outfit u koji sam potpuno zaljubljenaa! Ova suknja iz Bershke me je spasila. Da nije bilo ove suknje stvarno ne znam sta bih slikala danas, verovatno nista. Divna je, slaze se uz sve i mozete je nositi i zimi i leti. (btw nasla sam je na snizenju za 500 din)!!
Takodje obozavam ovu kombinaciju boja. Maslinasto zelena, bela, zlatna i crna - savrseno!
Recite mi sta mislite o outfitu u komentarima!
kiss

skirt - Bershka
coat, necklases and bag - H&M
watch - Michael Kors
sweater - Stradivarius
boots - Guess
nail polish - Essie blanc



You Might Also Like

3 comments

  1. Odlicna kombinacija. Dopadaju mi se kaput i suknja. :)

    ReplyDelete
  2. Lutko odlicna ti je kombinacija! Pogotovo mi se suknja i kaput svidjaju <3
    Upravo sam tvoj blog nominirala za Liebster Award. Pronadji sve detalje u mom novom postu!
    Pusa :*

    http://anitasookan.com

    ReplyDelete

Share your sparkle....

Followers