Cold for summer!

10:54 AM

Hello lil babez...
How is your summer going? Mine is perfect! I just came back from Malaga/ Spain where I spent two amazing weeks learning spanish and enjoying beauties of Andalusia. 
Anyways, I am back in Belgrade and back to showing you new looks, new clothes.. This outfit is pretty simple, grey and white, a little bit of silver and animal print. Voila! Should I mention how popular braids are this season? They look super cute, plus they keep the hair off your face, perfect for the heat. 
kisses loves!
 Caao svimaa!
Kako provodite leto? Nadam se da vam je lepo kao sto je meni. Upravo sam se vratila iz Malage (Spanija) gde sam provela dve divne nedelje uceci spanski i uzivajuci u lepotama Andaluzije. 
Uglavnom, sada sam u Beogradu, spremna da vam pokazem nove kombinacije, novu garderobicu.. Ovaj autift je prilicno jednostavan, siva i bela, malo srebrne i animal printa. Sigurna sam da vec znate koliko su pletenice popularne ove sezone. Sviih vrsta i oblika, izgledaju super slatko, a i odlicne su da pokupe kosu sa lica u ovim vrelim letnjim danima. 
kisses!


 Stradivarius skirt; top is from some store in Herceg Novi, don't know the exact name, sorry;  H&M earrings; Guess and Swarovski bracelets; Guess wallet; Stradivarius shoes

You Might Also Like

0 comments

Share your sparkle....

Followers